Poznaj nas!

Cześć!

Jesteśmy grupą chemików działającą w ramach programu Zdolni z Pomorza. Poprzez stworzenie tego bloga chcemy pokazać jak szeroka jest chemia, sprawdzić swoje umiejętności oraz zarazić naszą pasją innych!!




Witam wszystkich odwiedzających naszego bloga, nazywam się Amadeusz. Moje główne
zainteresowania to: survival, alpinistyka, wojsko i Airsoft. Jestem również założycielem grupy o nazwie Oddział Specjalny Żuławka, która rekonstruuje jednostkę specjalną JWK, gdzie rozwijam swoje zainteresowania. W moich postach znajdziecie artykuły mówiące o zastosowaniu chemii w wojsku, ale również artykuły stanowiące odskocznię od tej tematyki.



Nazywam się Gosia. Interesuję się kosmetykami, sportem, lubię udzielać się jako wolontariuszka w różnych akcjach. Według mnie chemia i biologia to jedne z ciekawszych kierunków naukowych. 
W moich postach chciałabym poruszyć tematy związane z kosmetykami, ich składem oraz zastosowaniem, jak i pokazać, że chemia otacza nas na co dzień w naszych domach i jest wszędzie. 



Hejka! Jestem Wiktoria i interesuje się makijażem, literaturą oraz sportem. W wolnym czasie trenuje sport zimowy- curling. W przyszłości chciałabym zajmować się kryminalistyką oraz chemią.  Moje posty będą na temat kosmetyków, jak działają, czy szkodzą oraz wiele innych. Postaram się także ciekawie przedstawić chemię wokół nas.



Cześć, nazywam się Jakub. Jestem tu gościnnie ze względu na rozpad grupy społecznej. Mam bardzo szerokie zainteresowania, m.in. przedmioty przyrodnicze, humanistyczne i matematyka. Jestem też zwolennikiem zdrowego odżywiania. W moich postach będziecie mogli poczytać o artykułach żywnościowych z chemicznego punktu widzenia oraz dowiedzieć się, jakie substancje (groźne lub nieszkodliwe) czyhają na nas na sklepowych półkach. 

Komentarze

Popularne posty